Tabiki kalabiliyor,3.normal.dogumum ve hala 4 aylık gibi bir gobegim var, korseyi hemen takamadim.cunku en kucugu almisim asla kapanmadi, sonra yenisini al gelsin diye bekle.derken 15 gun sonra taktim oda cok cabuk gevsedi ,yemeye de dikkat edemiyorum iştahım acildi resmen hamileyken bu kadar yemek yeme istegim yokdu sanki o yuzden göbeğin kendi kendine gitmesini beklemiyorum, bu arada kilo olarak 6 kg fazlam var hala