Marsmelow Gün ovülasyon belirtileri ve akıntısı gördüm fakat testlerde negatif çıktı. Normalde her ay 14-16 arasında pozitif çıkıyordu. Geçen ay 14nde tam koyulaşmadı ama pike yakınken hep siliğe döndü. Bu ay da hep silik hiç pik göremedim. Belli belirsiz 2. Çizgi yani o kadar. Elimde de 5 test var böyle devam mı etmek lazım sıkıcı da oluyor. 2 aydır bir tuhaflık var gibi doktorlara gitmekten aşırı bunaldım. 😖
momofmychildren Bence testte devam etmelisiniz geçen ay ben de pik görmemiştim devam etmedim yumurtlama günümu kaçırdım ama şansıma tutmuş o yüzden devam etseniz faydalı olur