papatya_01 Doğum yapalı 3 ay 7 gün oldu, benimkide 4 aylık hamile karnı gibi duruyor 🥲🥲O kadar üzülüyorum ki yıllardır hep karnım dümdüzdü,hiç alışkın değilim..6.ayı bekliyorum,6.Aydan sonra dikişlerim tamamen iyileşmiş olursa spor yaparak düzeltmeye çalışacağım