SenaaaNurrrr Arkadaşlar ben çalışıyorum doğum parası almam için illa 32. Veya 37. Hafta da mı rapor mu vermem gerekiyor ? 36. Haftada mesela verebilirim ? Bilgilendirirseniz çok sevinirim
tugcesakzci SenaaaNurrrr 32. Haftanız da çalışabilir veya çalışamaz raporu almanız kesin gerekiyor. Tam 32+0 da olması lazım. Çalışabilir alırsanız eğer 37. Haftaya kadar çalışabiliyorsunuz ama en geç 37+0 da yine çalışamaz raporunu almış olmanız lazım. 32 de çalışabilir alırsanız o aralıkta çalışamaz raporunu alabilirsiniz 37+0 a kadar
SenaaaNurrrr tugcesakzci mesela 32. Haftada çalışabilir raporu alıp 36. Haftada çalışamaz raporu alabiliyorum dimi illa 37. Haftayı beklemem gerekmiyor yani
tugcesakzci SenaaaNurrrr yok alabiliyorsun fakat bunu çalıştığın yerin muhasebesi ve insan kaynaklarıyla görüşüp bildirmen gerekiyor, yasal olarak sınır 32 ve 37 evet ama şirketlerin de kendilerine göre prosedürleri olabiliyor