Happy20 Kızlar 35+5 haftalık gebeyim sabahtan beri afedersiniz ishal olmuşum da karın ağrısı geçiyorum gibi bir ağrı var ama ishalde değilim arada sırtıma vuruyor doğum sancısı mi bu bilemedim ilk gebeliğim
feyzanurkadir Happy20 ağrı girdiğinde kaç sn kalıyor sayın. Bir de ağrı hangi aralıkla geliyor onu da sayın eğer biz düzen var ise doğum sancısı olabilir
Happy20 feyzanurkadir 10 sn falan sürüyor 2 saate bir oluyor bazen 1 saat değişiyor pazartesi günü kontrolüm var zaten🤦erken gelmesinden de korkuyorum
aysee-yakupp01 Bana doktorum dediki bebek hareket etmezse, sancıların belinden kasığına 3-5 dk da bir düzenli olursa o zaman gel hastaneye demişti