tugbadurmaz34 normalde gecikme yaşamam ve rahimsel hiçbir sıkıntım yok, neden böyle oldu anlamıyorum. İştahım çok açık, sık lavaboya gidiyorum, baş dönmesi çok fazla, koku hassasiyeti, kasık ağrısı hep var ama bilemiyorum. Psikolojik desem kafaya da takmıyorum çünkü düşükten sonraki ilk denemem