tugcesakzci zengooo hareketleri henüz tam düzenli değil genelde uyuyormuş gündüzleri, isterseniz tatlı bir şeyler yiyin soğuk bir süt için bebeğinizi harekete geçirecek solunuz yatın ve biraz takip edin yüksek ihtimalle hareket eder
Hatice_70 zengooo bende 21+2 yim genelde sürekli degil de iki güne bir fln hareket ediyor telaş etme cnm
e_blue_sky_a zengooo bugün 19 oldum hala hareket hissetmedim. İlk kez bugün göbek deliğinin 4parmak altında Bi hareket hissettim ama acaba bebek hareketi mıdır. Siz hangi kısımda hissediyorsunuz
e_blue_sky_a Hatice_70 inşallah yaa şimdiye kadar hep üst kısımlarda kelebek uçuşu gibi hareketler hissediyordum ilk defa aşağıda ve tekme gibi bsyler hissettim ben de artık hergün hissetsem güzel olacak
Merimerim Ben de 21 deyim bu hafta. Hareketlerini artık net seçebiliyorum ama her zaman hareket etmiyor tabi. 23 25. Haftaya kadar ara ara durması normalmiş sonrasında her gün net hissedeceğiz
Merimerim zengooo evet bazen hareket etmediği oluyor uzanıp bir şeye odaklandığımda hissedebiliyorum ancak
Skalyoncu zengooo bende tam bunu soracaktım bugün 22 haftalık olduk dün neredeyse hiç hissetmedim korktum açıkcası doğal mı gerçekten
zengooo Skalyoncu bende merak ettim ne bilem ya kafayı yemeden doğurmadı.canim senin kasik ağrın oluyor müdürü ne gibi şeyler var benim kaç gndr Gaz mı başka bisküvi ağrım var yani
ArifeEl zengooo ben 23. haftadayım, halen bazen çok hareketli, bazen tık yok 😊 o yüzden endişelenmeyin
asyap Benimde 21+5 bende hareketlerini sadece uzandığımda hissedebiliyorum kendini belli ediyor sizde ayakta olduğunuzda bebeği aşağıda hissediyor musunuz
Deletedmom_70 Merimerim daha bnde hıssetmıyorum bazen göbegımde damar atar gıbı oluyo bide karnımda bişey dönüyo gibi siz kac haftalıksınız
Merimerim Deletedmom_70 21+4 teyim bugün sabah yan yatarken epey hissettim 😊 hatta ilk kez eşim de hissetti
Mihriii-98 Bende 22 haftalığım ama her gün hissetmiyorum iki günde bir falan bazen korkuyorum ama normal diyorlar genelde geceleri hareketli oluyor ama yatağa yattığım zaman başlıyor 🥹🥰