Seherrr25 Pazartesi acil sezeryan istedi doktor suyum az ve bebeğin gelişimi durmuş şuan 2.550 gram bu şekilde doğum yapan var mı Bebek küvese girdi mi acaba 😕
Yenibirannee Seherrr25 insallah girmez 2 kilo uzerinde saglik problemi yoksa almiyorlar. Sağlıcakla gelsin
angel4545 Seherrr25 37+1 de doğum yaptım sezaryen ama benim suyum gelmişti o halde bekletti doktor ciğerine su kaçmış 2 gün kuvezde kaldı o yüzden merak etmeyin biseycik olmaz
Avril Seherrr25 2 ila 2.5 kilo üzeri enfeksiyon ya da solunum sıkıntısı yoksa küvöze almıyorlarmış doktorum öyle söylemişti canım içini ferah tut girse bile çok uzun süreler kalmaz zaten birkaç güne toparlar çıkar artık haftan da büyük bebeğin kilosu da iyi 🧿
Asknnr Seherrr25 benim kızımda aynı doğru kuveze girmedi Allah şükür şuanda oğlum olacak hamileyim benimde suyum az gidiyor hiç üzülmeyin kilosu güzel 😍
Seherrr25 2 hafta önce de 2500 dü hala aynı olduğu için alalım dediler İnşallah yoktur Amin teşekkür ederim 🤲🏻✨
Seherrr25 İnşallah angel4545 İnşallah çok morelim bozuldu böyle olunca ama Nasip işde 😞 Sizin kaç kg doğmuştu acaba
angel4545 Seherrr25 benim 3800 doğdu korkmayın bişey olmaz olacak oldumu 38,39 da da olur önemli olan sağlıcakla dünyaya gelmesi
Sinemmm1 Seherrr25 37+1 de suyum bittiği icin suni sanci ile normal doğum yapmıştım 2860 dogdu cok şükür kuvoze girmedi sağlıklıydı. Öncesinde ciger geliştirici igne vuruldu. Merak etmeyin sağlıkla gelir inşallah bebis 🥰
Gizemmiray35 Seherrr25 2700 doğurdum acil sezeryanla girmedi küveze kilosu değil solunum alıp verilmesi önemli ciğerleri geliştiyse küveze girmez demişti doktorum
Mmnj Seherrr25 2.250 de girmez bence 1 ayınız kalmış sonuçta ama halamda 8 ayında doğum yaptı bütün çocuklarını küveze girmisti 2 hafta kadar