luvlymamacita nasılda bildim anne olmadıgınıızı ahahah ancak bir ilk cocuguna hamile bir insan bu yorumu yapabilir siz hanımefendi cocugunuz her düştüğünde ozmaan solugu hastanede alırsınız bir süre sonra bıkıp kendi doktorunuz kendiniz oluyorsunuz gitmeyeceksiniz zaten :) çocuk bu düşer de kalkarda düşmelerde belirti vermiyorsa şayet cocuk , benim mesela oglum 4 bucuk yasında 3 ay once yataktan düştü ve 1 saat sonra fışkırarak kustu hemen apar topar goturduk hastaneye o gece hastanede yattık gözlem altında tutulduk ama şükür sonunda düşmeden degilde midesini üşüttügünden dolayı kustugunu anladık yani eger ki belirti varsa zaten gitmemek sacma olur kimse cocugunun canını sokakta bulmuyor :)