Kızlar 33 haftalık olduk mide yanmalarım başladı ama ne başlamak doktor lansor vermişti ara ara hafif olunca ama biraz araştırdım lansor tavsiye edilmiyor bir de aç karnına içilir diyor ben her sabah lansor mu içiyim açken bilemedim kullanan var mı aranızda yardımmmmm fayda edecek ne var başka