Zeynaaa0101 Şimdi benim doktorum antibiyotik yazdı idrar yollarından kaynaklı devam eden ağrı böbrekte/ belde ve kasıkta. Yazdığı sulcid 750 mg. İçmeye korkuyorum bebişime zarar gelecek diye
Miracleee Zeynaaa0101 canım hiç öyle şey olur mu. Hamilelikte zorunlu durumlarda kullanılabilen antibiyotikler var. Doktorun bunu bilmez mi hiç. Zararlı olsa niye versin
Pamuk Zeynaaa0101 Böbreğinize kadar agri ulaşmış ilerlerse neler olabilecegini düşünüyor musunuz? Enfeksiyon ilaçtan daha riskli.Lutfen doktora güvenin.
ebrulina Zeynaaa0101 ben bol su ile atlattım çok faydası var mutlaka için bir de nioli yağı var iç çamaşıra damlatılıyor çok etkiliymiş
Wafflesgirl Zeynaaa0101 hamileliğin başından beri kullanmadığım ilaç kalmadı.. ağrıyı hafifletir zaten tamamen temizleyemiyor enfeksiyon bebeğe geöebilir doktorunuz zararı olsa yazar mı..
Zeynaaa0101 Miracleee evet canım doğru. Bi şey daha soracağım sizlere, ben şimdi tansiyon ilacı felan içiyorum 1 saat sonra antibiyotiği içersem bi sıkıntı olur mu yada bi kaç saat beklenmeli mi?
Zeynaaa0101 Pamuk evet canım doğru. Bi şey daha soracağım sizlere, ben şimdi tansiyon ilacı felan içiyorum 1 saat sonra antibiyotiği içersem bi sıkıntı olur mu yada bi kaç saat beklenmeli mi?
Pamuk Zeynaaa0101 İlaçların arası 1 er saat yeterli. Bende 10 gün önce böbrek ağrısı yaşadım günlerce evde cektim bir gittim ciddi enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandım. Kullanmadan gecmiyor.
ebrulina Zeynaaa0101 doğrudur çok geçmiş olsun benim de kanlı idrar geldi zor günlerdi Allah yaşatmasın bidaha