Hamileyken kadın doğum doktorunuzdan onay aldıktan sonra her türlü diş tedavisi yapılıyor. Ben 9 haftalıkken kanal tedavisi yaptırdım. 2 senas yapıldığından 2 kere anestezi aldım. Kana karışmadığı için sorun yok. Diş ağrısı çekerek bebeğe daha çok zarar veriyorsunuz eğer apse yaparsa diş risk daha büyük ☺️