Merhaba hanımlar dün sabahtan başlayıp geceye kadar,belden başlayıp kasiklara uzanan adet ağrısına benzer ağrı oldu. Gece çocukta bir yerde toplanınca hastaneye gittim. Aşağıdan bakıldı rahim ağzı falan normaldi. Tocoyla sancı var mı diye bakalım dediler ve 35-40 arası sancılar çıktı . Serum verildi tekrar bakıp düzelmiş gidebilirsin ama sancin olursa gel tekrar dediler. Başına gelen var mı nedeni nedir, ilk hamileliğim fazla stres oldum moralim bozuldu😔