Canım ben bebeğe gerek olan kıyafetleri 2 grup şeklinde yaptım. Birisi ebeye verilecek diğeri de doğumdan sonra giyeceği şeklinde. Ebeye vereceğim çantaya
*5 li yenidoğan takımı
*Nolur nolmaz diye ince bir alt üst takım belki içine giyer diye
*2 bez
*Ağız bezi
*Kalın battaniye
*Biraz daha ince battaniye (pamuklu kumaştan 2 kat oluyor ya onlardan)
Bunları hurca koydum. Bide bohça yaptığım yine bebek eşyası olan bir şey daha yaptim onu da doğumdan sonrası için diye düşündüm. Onda da
*2 tane 5 li takım
*Muslin örtü
*Çorap
*Yukarda anlattığım o pamuklu battaniyeden
*ağız bezi
*Alt üst takım (içine belki giydiririm diye)
*Kalın battaniye
*Mama
Kendim için
*3 pijama takımı
*5 6 iç çamaşırı (normal doğum düşünüyorum kanama olur diye nolur nolmaz aldım)
*1 yelek 1 şal 1 sabahlık
*ped
*Göğüs pompası
*Göğüs ucu kremi
*Çorap
*Birazcık makyaj malzemesi
*Nescafe, Türk kahvesi, acve hurması
Çantaya bugün tekrar bir bakacağım eğer unuttuğum bir şey varsa yazarım. Eksik mi yapmışım fazla mi koymuşum bilmiyorum ilk defa doğum yapacağım oralarda rezil olmayayım diye ince düşünmeye çalıştım ama ne kadar düşünmüşüm bilemiyorum 😅😅