Kızımın adı Eslem 2. Kızıma hamileyim ilk öğrendiğim de Elisa olsun istedim eşime söyledim beğendi ama ben vazgeçtim çünkü eslem ismiyle çok benziyorlar benzesin istemiyorum. Lina ismini istiyorum eşim %50 ikna olmuş durumda sizce başka isim seçmelimiyim. İsim önerin lütfen 🥺 anlamlarıyla.. bu arada eşim en başda ailesinin istediği ismi koymak istiyordu ben vazgeçirdim💪🤝 o yüzden güzel ve anlamlı olmalı beğenmesi için💁♀️