Slnaycn Anneliği, doğurmayı, bir vajinaya sahip olduğun için bu denli yüceltmeyi anlamıyorum ben de. Bir şekilde doğacak işte, ha normal ha sezaryen. Buna böyle bir anlam yükleme kısmı çok saçma geliyor bana. Yarım annelik/ Tam annelik/ Çeyrek annelik… Otorite kim, buna nasıl karar veriliyor? Normal doğuran normal doğumun sağlıklı olduğuna karar veriyor mesela. Hangi diploma ile? Ya da sezaryen olan normal doğum yapanların rahminin bozulması ile ilgili yorum yapıyor. Hangi sıfatla? Toplumun en büyük sıkıntısı eğitim diyorlar yanlış. Bu toplumun en büyük sıkıntısı haddi olmayan konularda insanların fikir beyan etmesi ve diğerine kendi değer ve inançlarını kabul ettirmeye çalışması. İstediğiniz gibi doğurun, sizin bedeniniz sizin kararınız. Kararlarınızı sorgulamak kimsenin haddi değil.