Kızlar 36 haftalığız şimdiye kadar tansiyon sorunum yoktu ama nst de tansiyon ölçtüklerinde yüksek çıkıyor çok stres yapıyorum doktor muayenesinde normal . Tansiyon fobim var şimdi nst de ölçen hemşireye desem siz ölçmeyin diye çok mu saçma olur özel takipliyim