Hnd3535 Gultenaslan_27 bende öyleyim karınkarımın kenarları acıyor göbek deliğinin etrafı acıyor harelde geriliyorlar büyüyorlar ondan doktorda normal diyor insan endişe ediyor bebişte çok hareketli sizinde mi öyle
Gultenaslan_27 goney merhaba cnm yok cnm doktora gittim ama oda normal dedi bol bol dinlen dedi kanama suyun olursa gel o zmn dedi şimdilik dinleniyorum ama daha geçmedi ağrılarım artık bebekde büyüdüğü için daha çok zorlanıyorum
Gultenaslan_27 Hnd3535 evet cnm vlh hiç durmuyo masallah ama sana tavsiyem ben rahatlıyorum öyle uoainca sancı yada ağrıyan tarafını elinle ofeledikce bebkte sakinliyo seninda agrilarin biraz hafifliyo ilk gebeligin mi
Hnd3535 Gultenaslan_27 zaten elini koyduğun gbi duruyor tam eşime veya anneme gel gel göstereyim tekmeliyor diyorum ellerini koyuyorlar duruyor :) 2.gebeliğim ilkini 21 haftalıkken kaybettim