Meli-sa tabiki canım benim bu hafta keseyi görürsün ama bebek için erken gibi sanırım haftanı bilmiyorum ama betana göre bebek için erken zaten doktorun onun içinde zaman verir sana benim ilk kontrolüm haftaya cuma 6+5 iken gitmiş olacağım inşallah kese var zaten de bebeği ve kalp atışını duymak istiyoruz 🤲🏻🧿