tuzlulimoon merhaba, ben 30 haftalik hamileyim ben başlarda 2 kere gittim Ali Çetine. Kendisinde 2li tarama ve 3lu taraması yaptırdım. Fakat doktorun kendisini görme şansım olmadı. Kendisinin yerine bakan 3 4 tane görevini tam olarak bilemediğim kadın çalışanlar vardı odada. Onlardan da çok iyi yaklaşımda olanlar da vardı degisik olanlar da vardı. Maddi durumuna göre karar ver canım. Ayrintili ultrason için aynı hastanede Filiz hanım var ona randevu bulmaya çalış. Ben kendisine ayrintili ultrason için gidememistim ama gördüğüm kadarıyla çok iyi çok tatlı bir doktorda.