Tantan neler yapmıyorum ki. Her yolu deniyorum doğal olan. Zararsız olan. Karabiber kolonya bağlıyorum kafama çok şiddetliyse. Migren taşım var onu kullanıyorum. Nane yağıyla masaj yapıyorum. Migren bandı yapistiriyorum kafama derin dondurucuda beklettikten sonra tabi. Gözlerimle beraber ağrıyorsa iki tane yemek kaşığını dondurucuda 10 dk bekletip gözlerimi kapatıyorum onlarla. Lavanta yağı da iyi geliyor ama çok fazla kullanmamak lazim. Bir iki damla yeterli oluyor masaj için. gozlerimi ve başımı sıkıca bağlıyorum. Eşim masaj yapıyor. Bazen saçlarımı çekmek iyi geliyor az az tutam yaparak. Karanlıkta yatıyorum. Meditasyon müziği yagmur sesi veya ağrıya iyi gelen theta müzikleri dinleyerek uyumaya çalışıyorum. Parol kullanıyorum arada. Sizi çok iyi anlıyorum geçmiş olsun.