Merhaba oncelikle hepimiz sag saglim saglikli birsekilde kucagimiza almayi nasip etssin allahim bende 37+2 persembe gunu gittigimde dikislerim alindi 1 cm aciklik var dedi doktor nts de de sancim cikti bugunde nişan geldi nisandan ne kadar sonra dpgum olur bi bilginiz var mi 🫢