Badesmmom 36.haftadayım. doktoruma gore her sey normal ilerliyor,ama dun gece regl sancısı gibi karnim belim agrıdı,hani regl oncesi agrıyı azaltıp kasları gevsetmek icin sicak banyo yapma ihtiyacı duyariz ya sicak suya giresim geldi,sonra korktum dogumu tetikler vs. Ya bide inanilmaz yaniyorum, elim ayagim vucudum yaniyor,havalar serinlemis guya ama ben halen dolaptan su iciyorum cami aciyorum nolcak bilmiyorum. Adami da hasta ettim, esim uzun kollulari giyiniyor ,bence havalar halen sıcak ,anlamiyorum hangimiz normaliz