Sab16 5+5 te ameliyat oldum yani dün gece canım. Sol tüpüm alındı. İlaç için geç kalınmış dedi. Laparoskopi yaptı. Tüpüm alınacağını son anda öğrendim yaşadığımız yerde de tek hastane var özel hastane bile yok klinikler var sadece. En yakın şehir 3 saat olduğu için patlama ihtimalini göze alamadık. Tek tüple hamile kalırsın dedi doktor buna inanıp Rabbime sığınıyorum. Bu arada 2. Gittiğim özeldeki doktor farketti sol tüpteki keseyi canım yoksa daha kalacaktı 😓