guzelanne01_ Yagizinannesi_ kesin erkek 💙Benimde oğlumun duruşu aynıydı 12 haftamda %99 erkek dedi ben doktor demeden tahmin ettim zaten ,kalp atışı bile farklı erkek bebeğin
Hatice_70 Yagizinannesi_ herkes erkek demis de benim de bebeğim erkek ama ben orda pipi fln göremedim baş yapisi da kıza benziyor bence kiz😶🌫️
Yagizinannesi_ Aytenella Ben doktora sormadım neresi diye uç kısımda birşry var orası mı pipi😂😂 ilk gebelik tecrübesizimmmm
buketpoyraz guzelanne01_ ayy duruştan nasıl anlıyorsunuz yaa 9 haftalıktan da anlar mısınız atsam 😂😂 çok merak ediyorumc cinsiyetini
guzelanne01_ Yagizinannesi_ benimki doğdu 4 aylık canım şükür bir kızım bir oğlum oldu hamd olsun darısı sana Hayırlı sağlıklı kucağına al inşallah
Yagizinannesi_ Hatice_70 Kendi doktorum erkek dedi ikili tarama için ultrasona girdim ordaki doktorda erkek dedi bilemedim değişirmi bizde bebek çeyizi var annemler duyar duymaz başladı kız olurdada erkek şeyleri giyer😅😅