Edayigit Kızlar betanız kaçken keseyi görmüştünuz en erken ne zamn görülür aslında 2.gebeliğim ama hiç hatılamıyorum ben beta kaçken görmüştük keseyi şuan yeni hamileler varsa keseyi yeni gören bana bilgi verebilrimi acaba🫶🏻
mervemurat16 Edayigit 5.ci haftadan sonra görülebiliyor kese benim beta 500 küsürdü kese gözükmedi 4 haftalıktı 1 hafta sonra gözüktü
Edayigit Deletedmom_70 ay maşallah canım bende çarşamba verdim kan 127 ydi 2 hafta sonra randevum var ozmana gözükürmü acaba🫶🏻
K-1997 Deletedmom_70 maşallah ozaman kesenin betayla bi alakası yok mu ki çogu yerde çünkü beta 3000 olunca kese görünür tarzı şeyler yazıyordu
zeynep50_ Edayigit adetiniz kaç gün gecikti aceba bende cuma kan verdim 146 çıktı düşük mu aceba diye korkmuyor değilim
Edayigit Deletedmom_70 gittin canım daha gebeliiin çok başındasın dedi doktor 2 hafta sonra gel dedi 11 inde randevum var 🖤
minikmucizeemaak Edayigit Yeni hamile değilim ama Nisanın 7 sinde son betayı vermiştim 509 küsür çıkmıştı 11 inde keseyi görmüştük karından tam 5+0 dı beta da 2 günde 2 katına çıktığını düşünsek 2000 küsürlerde gördük demekki