Karyanur0 1 bile değil. Gebelik yok. Neden tarlusal içiyorsunuz? Ben düşük sonrası kürtaj olduğumda zor adet oldum ve doktorum beta hcg testi yapıp hamile olup olmadığıma bakıp, öyle tarlusal verdi ki hemen içme dedi, 40gun dolana kadar bekletti. Neyse ki adet oldum ve tarlusal içmek zorunda kalmadım. Tarlusalın içini okudunuz mu?bilinmeyen Bi yan etkisi var. Bi süreliğine yumurta rezervini durdurabilir yani anne olamazsınız. Lütfen tıp okumuş gibi doktor gibi davranmayin kendinize zarar veriyorsunuz