Sedanurcan Korkma canım. 36+1 im şuan benimde 25 haftadan bu yana suyum fazla. Şeker testinde sorun çıkmadı.
Hamur işi, 3 beyaz dan, paketli gıdalardan uzak durmalısın.
Herşeyde şeker olduğu için dikkat etmek gerek.
Mesela meyve yersen peşine yoğurt ye yada yoğurdun içine doğrayıp ye. Dengeliyor.
Dilersen diyetisyene git için rahat olur