Tugceinciuak Kızlar sezeryan dogum için gün aldık bugun spinal istiyordum ben ama doktorum spinal için uygun olmadığımı söyledi. Genel anestezi ile dogum yapan anneler tecrübelerinizi paylaşır mısınız uyarmak istediğiniz birşey var mi
zekpare Tugceinciuak konuyla ilgili bilgim yok ama nasil saglikli olacaksa oyle olsun her turlu erken yada biraz gec bebeginize kavusacaksiniz onemli olan sagliginiz 🌸 Allah saglikla bebeginizi kucaginiza almanizi nasip etsin ♥️
Miracleee Tugceinciuak anladım canım o zaman doğrudur. Sağlıkla doğsun da gerisi önemli değil tabiki 🪻
Tugceinciuak Yenianneperci35 108 oldum asla olmaz yapamayiz demedi zorlanacagimi soyledi yapanlar vardir illaki ama doktoruma guvenmeyi tercih ettim ☺️ gecen ay yakinim da ayni şeyi yasadi doktoru genel anestezi uygun olur dedigi halde spinal icin ısrarcı olmus dogum aninda kalp sıkışması vs. Yasamis dogumu riskli geçti kardiyolojiye yonlendirildi o yuzden israrci olmak istemedim