Kızlar 5 haftalık hamileyken doktora gittim kese vardı bebek yoktu 7 tüp kan aldılar kan değerim çok düşük çıktı 7 çıktı kadın doğum sana kan takviyesi yapıp kanını yükseltmeniz gerek dedi dahiliyeye git ona göre konuşalım dedi kan pıhtısı da var onun için de hemotolojiye git dedi dahiliyeye gittim oda 4 tüp kan aldı çok önemli bir pıhtılaşma yok ama demir eksikliği var diyip demir kansızlık hapı verdi kan takviyesi de yapmadı bebekle uyuşmazlık olur diye kadın doğuma gittim tekrar dahiliyeci böyle böyle dedi dedim oda tamam 3 aydan sonra verelim kan takviyesi dedi
Kan pıhtısı için de başka şehire gittim hemotoloji doktoru kan fln almadan eski kan sonuçlarına bakıp kan pıhtılaşması yok seni nasıl bu sonuçla göndermişler dedi sadece kırmızı kanın eksik dedi ilaç fln yazmadı şuan 12 haftalık oldum kan değerim yükseldi en son 1 ay önce 9 du ama pıhtılaşma aklıma takıldı zaten kafamda bissürğ dert varken birde bu var kadın doğum doktorumu değiştirdim salı günü gidecem diyecem
Sonuçlarım da şöyle belki anlayan olur
Inr : 1.29
aPTT : 38.6