Erba ben de soğuk süt içemezdim mutlaka az da olsa ısıtmadan asla içmezdim. Mide yanmam da çok oldu senin haftalarında. Bulantım da çoktu kahvaltıdan yumurtadan tiksinmiştim protein de alamıyordum. Ben soğuk sütle mısır gevreği yemeğe başladım kahvaltı niyetine. K fleks veya ülker kellogs tüketebilirsin. Bana faydası oldu. Hem sütü direkt içmediğim için soğuk olması beni rahatsız etmedi. Hem de midem boş kalmamış oldu yanma ve bulantı azaldı. Deneyebilirsin. Geçmiş olsun en kısa zamanda atlatırsın umarım 😊