Mutluanne66 Meraba 38 haftalık gebeyim ve rahmimin üstünde sanki diken batarmis gibi bir ağrı oluşuyor bu 5 gebeliğim daha önce hiç böyle bir ağrı çekmedim ayaklarımın üstüne basamiyorum resmen çok baskı hisediyorum normal mi sizce