Panioku Kızlar 2 düşükten sonra Allahın izniyle yine hamileyim ama test yapma hastalığına yakalandım kan vermedim sürekli test yapıyorum kam vermeye korkuyorum çünkü yükselme olacak mı vs travma oldu ☹️
777_elf Panioku Allah sağlıkla kucağına allmayi nasip eder inşallah bende iki düşük yaşadım 3 aydır deniyoruz yine olmuyor siz nezaman pozitif görüşünüz tekrar
Edayigit Panioku canım 2 düşük sonrası şuan 2 yaşında kızım var kızımdan sonra 1 düşük daha yaşadım ve şuan tekrar gebeyim allahın izniyle sende kavuşursun 😍
minikmucizeemaak Panioku Bence kan verip artışa bakın ve doktorunuza gidin belki erken ilaç kullanmanızı vs isteyecektir
Miracleee Panioku bu teste göre hamilesin canım. Bende sürekli test yapardım. İki kimyasaldan sonra öyle olmuştum bende. Sağlıkla nasip olsun bu sefer inşallah 🤲🪻
Panioku 777_elf mayısta kürtaj oldum sonra korunduk rahim toparlansın diye birde genetik vs tüm testlerim yapıldı korunmayı bıraktıktan 2 ay sonra pozitif gördüm
Miracleee Panioku evet canım şuanda 4 aylık hamileyim. Kimyasallardan 9 ay sonra hamile kaldım. Rahim filmi cektirmistim. O ay catlatma ignesi filan denedik tutmadı. Adet oldum. Adetim bittiği gibi olan ilişkiden kendiliğinden hamile kaldım.
Panioku Miracleee maşallah canım darısı sağlıkla bana sende sağlıkla kucağına al inşallah cinsiyetiniz nedir 💓✨
Miracleee Panioku Amin canım sağol. Erkek cinsiyeti. Rahim filmi cektirmediysen mutlaka öneririm. Rabbım tez vakitte nasip etsin 🤲
Panioku Pamuk çok fena bişey ya yapmadan duramıyorum günde 4-5 tane yapıyorum cidden bunun bi hastalık olduğuna ikna oldum🥹🤩