prensinannesi2024 Nasıl cam biberon yeni alınmış yada evde olan emzik lerinizi nasıl dezenfektan ettiniz
Churcill prensinannesi2024 cam biberonu kaynatmaya güvenemedim ben açıkçası patlar falan diye. Direkt deterjanla temizledim onları. Uçlarını kaynattım sadece
Miracleee prensinannesi2024 kaynamış suda 5 dakika kaynattim canım. Gogus pompasını da öyle yaptım. Daha kullanmama çok var ama kullanmadan önce de bi kez yaparım.
koalamiyim prensinannesi2024 biberon temizleyiciyle yıkayıp kettle içine atıp kaynattım, kaynayınca kapatıp 5-10 dk beklettim. Cam, pp, silikon ne varsa kaynattım 😂
Arassimo prensinannesi2024 hic birsey olmadi sadece cikartirken cok sicakti tabi suan 39. Haftamdayim gecen hafta kaynattim
prensinannesi2024 Churcill ben 24 haftalık fazla geç kalmadan yapacam 3 yaşında oğlum var zor olur diye erkenden yapıp bitircem ev işi oğlum var bakimidir filan zor olur diye erkenden yapcam olurmuki acaba
Churcill prensinannesi2024 olur heralde ya kaynattıktan sonra temiz bi yerde muhafaza edersiniz sonra bide olmadı üstünden kaynar su falan dökersiniz nasılsa temiz olmuş olucak
prensinannesi2024 Miracleee 2r haftalığına 30 haftalikken filan valize yerleştirmeyi düşünüyorum oğlumla ev işleriyle zor oluyor ağırlaşmadı yapayım dedim olurmuki
Miracleee prensinannesi2024 şimdi temizleyip kaldırın yine doğuma yakın müsait olduğunuzda Bi sıcak suda bekletirsiniz.
Arassimo prensinannesi2024 daha cok vaktin var o zaman.. ben mesela pzt dogumum var bugun perde yikadim astim😁😁
prensinannesi2024 Arassimo bende halıları yıkamaya verdim sermeyecem kullanmadığım halilar vardı onları derdim aralık ortasında serecem