Saravi Arkadaşlar şuan 31+1deyim çalışabilir raporunu tam 32+0 da mi yoksa 31. Haftanın sonunda mi almam gerekli
Sinemmm1 Saravi tam 32+0 da almak gerek diye biliyorum işyeri sorun çıkarabilir. Pazara geliyorsa pazartesi alinabilir diye biliyorum ama