Merhaba 27 4 haftalık hamileyim. 2 haftadır karnım aşırı sertleşip ve geriliyordu sancım vs olmadı. Bebeğimin suyu fazla ve gelişimi 2 hafta önde 1165 grm demişti doktorum. Rahim kısalığım da var ve progestan fitil kullanıyorum 1 buçuk aydır. Ama iki gündür karnımı hem aşağıda hissediyorum hem de gevşemiş ve rahatlamış hissediyorum. Acaba erken doğum olabilir mi böyle bir şey yaşayan var mi korkuyorum 2 gündür uyku uyuyamıyorum