aybukelii1 canım bende 26 haftaya kadar hiçbir sorun yokken bir anda doktorum suyun çok fazla dikkat et erken doğum olabilir demesiyle öğrendim. Hiçbir sorun yoktu üç hafta önce normal rutin kontrolde. Gebelik sekerime normal şekere her şeye bakıldı bebek için ayrıntılı ultrasona da girdim. Çok şükür hiçbir sorun yok bebekte ,şeker de yok çıkmadi. Kontrollerim sıklaştı iki haftada bir muaneye gidiyorum nerdeyse 31 haftalık olmak üzereyim. Şekerli meyvelerden uzak duruyorum, karbonhidrat fazla yememeye çalışıyorum normal beyaz ekmek bile yemiyorum tam tahıllı ekmek tüketiyorum oda fazla değil. Yani hiçbir sebebi yok ama suyum fazla. Hep erken doğum olabilir riskine karşı kıyafetlerini erkenden hazırladım hastane çantamı hazirladim hazır duruyor. Bilmiyorum suyu fazla olanlar doğumu nasıl oluyor bir anda suyu mu geliyor. Ama doktor şey demişti suyun fazla olduğu için rahime başki yapiyomus ve rahimde açılma oluyomus o yüzden bir anda suyun patlayıp doğum başlayabilir demişti o yüzden hep dikkat ediyorum elimden geldiğince. İnşallah biraz daha durur yine 35-36 haftaya kadar dursa diye dua ediyorum. Biraz uzun oldu ama böyle ilerliyorum ben