Arkadaşlar uzun bir zamandır korunmuyoruz ama hamile kalamıyorum bir türlü doktora gittik hiç bir sorun yok dedi herşey gayet doğal falan dedi neden olmaz ki o zaman ve adetten çıkalı bir hafta oldu daha adetime 13 gün var ama karnım ve sırtım regl ağrısı gibi hafif böyle ağrıyor birde ikiz istiyorum bunun içinde öneriler var mı acepp