1zehratun Kızlar 12.13 yumurtlamadan pıhtılaşmam var erken öğrenmem önemli hala belirginleşmedi sanki 😞
1palyaco 1zehratun benimde pıhtılaşmam var bu testleri adete kaç gün kala yaptınız ? İnşallah vardır kan verin gidin bence .
Rukiss35 1zehratun bence direkt git kan ver acile de ki baş dönmesi mide bulantısı var kan tahlili yapacağı zaman beta hcg de bakarmısınız de
Motherandbaby_ 1zehratun Erken gebelik testi alman daha iyi olur canım [https://mutluresim.com/images/2023/09/30/n5NBrS.jpg] benim testlerim böyle çıkmıştı hepsi aynı gün erken gebelik testi ve mavi testi aynı anda yaptım
M-Y2020 1zehratun ben silik çizgiyi böyle gördükden 5 gün sonra kan verdom değerim 4bin felandi son adet tarihime görende 7. Haftada gidip kese ile kalp atışı duydum ikinci gebelik olduğu için biraz rahat davrandım
M-Y2020 1zehratun yani benim şahsi düşüncem pıhtılaşma gibi bir durum varsa hemen önlem almak daha mantıklı gibi geldi
Edanurr28 Bende 29 da oldum 4 gün önce test yaptım çift çizgiydi biri siliktii perşembe günü kan verdim 1028 çıktı değerim hamile olduğumu öğrendim
M-Y2020 1zehratun aslında çok yüksek değil benim erken yumurtalama olmuş benim 4. Günü 4 binlerde çıktı değerim
Edanurr28 1zehratun Salı günü hastaneye gidicem pazartesi günü tekrar kan vercem 5 6 haftalık olabilir dediler nasıl oluyor anlamadım imkansiz yani neye göre hesaplanıyor ilk olucak benim tecrübesizim çok