irrm05 Herkese merhaba bebek arabası tavsiye edermisiniz alıp memnun kaldığınız travel sistem istemiyorum katlanınca çok yer kaplamayan ama eski modellerden olmayan bir türlü bulamadık🤷🏻♀️🫶
1anneseyma Biz bagi neo aldık e bebekten ama pusetini ayrı almanız gerek. Çok yer kaplamıyor ve kolay açılıp kapanıyor. Koca tekerleri de yok. Henüz kullanmadık irrm05
Milenanka irrm05 elele plane 2 kabin boy aldım :) tek elle açılıp kapanıyor çok hafif ve yer kaplamıyor. 25 kg kadar kullanımı var 👌
Alyel 1anneseyma ayy bende 4_5ay önce almıştım kutudaydi dayanamadım bugün. Açtım onumuzdeki hafta doğum var kullanmak için sabırsızlanıyorum hayırlısı ile hepimiz hayırlısı ile kullanalım 🥰 siz kullanmaya başladınız mı😊 nasil
Ruyammmm 1anneseyma prego covi puseti ile birlikte cok kullanisli gorunuyor kapaninca kucucuk oluyor tekerlekleride küçük
Aysegulcet Ben de bagi neo aldım henüz kullanmadım ama çok güzel ve kullanışlı duruyor puseti farklı bir marka aldım
ekc Milenanka Merhabalar bende düşünüyorum ama arka yatırma kademesini iple ayarlanıyor olarak gördüm acaba ne kadar sabit kalır cocuk büyüdükçe? Bazı yorumlarda ipli kademeleri önermemişlerdi bu ürünün nasıl acaba?
Arsbus_ Prego covi 2024 aldık pusetli travel sistem katlandiginda küçük ve hafif henüz kullanmadim ama fiyati uygun ve kaliteli
Blackatlas Prego Mios 🌸 katlanıyor, çift yön olabiliyor, çok ağır değil, pusetiyle beraber, hem de şık.
Cansel-58 Babyhope Bella hem çift yönlü hem kabin boy, tavsiye ederim katlanması kullanması vs çok kolay
Helindonat irrm05 cybex mios siddetle tavsiyemdir hem kendisi cok güzel hem cok güvenli konforlu hem de 9 kilo bu kadar güzel olup bu kilo olan hafif bebek arabası bulmak zor
Mervikk Tug_34 aynen bende Kenya aldım hem kabin hem travel diye geçiyor. Normalde kabin boylar çift yönlü kullanılmıyor ama bu Kenya modelde çift yön var üstelik travel gibi çok yer kaplamıyor
bengonca Tug_34 evet maalesef biraz pahalı cybex. Benim kızlarım ikiz. İkişer adet cybex eezy twist aldım. Puset olarak aton 5 yağmurluğu aparatı dahil 70 bin civarına geldi fiyatı. Ama iyi ki almışım diyorum.
Tug_34 bengonca benimde bebişler ikiz 😍 ama kısıtlı bütçe olduğu için iki afet kraft kenya modeli aldık ikiz ağaratıyla gerekirse ortadan birleştiricez
Miracleee Bu bebek arabaları çok pahalı daha ucuza alıp da memnun olan yok mu. Kabin boy tam yatar bisey almak istiyorum. Ama çok para da vermek istemiyorum. Doğum parası biriktirip ihtiyaçları alıyorum. Bide pahalı bisey alamam. 2 bin 3 bin hadi en fazla 5 bine iyi bisey bulunmaz mi
irmarose Miracleee ben aldım 10.000₺ lik hiç verim alamadığım traveldan sonra sunny babynin viperi 3000₺ e aldım harika kabin ve tam yatar
serapguness Miracleee ben joell travel sistem aldım arka tekerlekleri büyük ama yanındaki mandal yardımıyla tek hareketle çıkarabiliyorsun pusetiyle birlikte 4 bin arabaya sığıyo ve kapatmasıda çok pratik henüz kullanmadım ama açıp kapatmasını pusetini takmasını ilk denememde rahatlıkla kapatıp açtım
kvsr22 Miracleee E bebek te joie indirimi var oraya bi bakın ,dediğiniz fiyatlara var.Ben de ordan alacağım inş
busraayksll Miracleee biz 7 ye aldik indirimde denk geldi , yine pregonun bı alt modeli de vardı mutlaka bak