Merhaba ikiz gebeyim. Çift yumurta ikizleri. 12+4 detaylıya girdim. İkiz olduğu için erken baktılar. Problem görünmüyor. Ama bir bebeğimin hep arkası dönük. Ve onun plesantası arkada olduğu diğerinin önde olduğu söylendi.
Plesanta arkada olunca bebek ona doğru dönük oluyormuş galba. O yüzden göremiyormuşuz sanırım.
Veya bu durum bi problem yaratır mı? Doktorda bişey demedi