edosum06 3 gün önce sezaryen doğum yaptım dün sabah baş ağrısı bir başladi ne kahve ne ağrı kesici geçiriyor ayakta duramiyorum bebeğimi yatarak emziriyorum. Başına gelen varmı 🥺
Aaa122 edosum06 o çok zor bisey ya bende ne yaptıysam geçmemişti kafamı tülbent ile sarmıştım kahve içmeye çalış su iç biraz sabretmen lazım sanırım😟
Yeliz34 Yapacak bişey yok maalesef emziriyorsun bol su içiceksin ve kafein alıcaksın vucut atana kadar sürecek