Kızlar 5 haftaya kadar kasık ağrısı bel ağrısı çoktu 6 haftadan sonra belirtilerim kayboldu sadece göğüs ağrım var keseyi gördük cuma günü kalp atışı için gidicem ama her sey normal midir 7+6 olcak gittigimde tedirginim siz de boylemiydiniz belirtiniz kayboldu mu