Azeri2023 Melodimm mende Melisa isteyirem oğlumun adın yoldaşım qoyub deye demişem dünya dağılsada bunun adın özüm qoyacam yazığ heçne demir😂 Ama siz siz olun qaynanızın adın qoymayın soraa çoooox peşman olarsız🙅🏻♀️
Melodimm Azeri2023 Əlbəttə istəmirəm.Qaynanam saldı ağlına.Qoysam elə öz anamın adını qoyardım.Gorekde yaxşı olar insAllah.Melisa gözəl addı.Beyenirem.