Patlamaya hazır bomba gibi hissediyorum 1 hafta rapor aldim dinlendim kanamam oldu 4 gün hastanede yattım 1 günde durdu kanamam ilaç aldık tedavi gördüm şimdi ise başlamam lazım içimde patlamaya hazır bomba var gibi hissediyorum 10 gündür yatıyorum doktor yine kanaman olabilir dedi bunu yaşayıp kanamasi olanlar oldumu lütfen soylermisiniz 😢