prensinannesi2024 Kızlar beyaz alt üst takimlarida var Galatasaray takımıda var 10 lü Beyaz tulumu var bide sizce ne giydirsemki bilemedim
AsyaCngz55 prensinannesi2024 ben baskısız desensiz yumuşacık şeyler koydum hep yanıma daha tazecik cildi ya içimden öyle geldi soft renkler aldım takımlarını zaten hep. Sizin zevkinize kalmış biraz da zaten yenidoğanların herşeyi %100 pamuk alınıyor
AsyaCngz55 prensinannesi2024 ilk doğduğunda alt üst takımlarından çünkü alt açması kolay olur. hastane çıkışında da babası taşır heralde pusetini Galatasaraylı giydirip arkadan ikisini çektirebilirsiniz hoş bir anı olur.
gzdehlal-36 prensinannesi2024 yenidoğanlara en çok yakıştırdığım şey sade beyaz takımlar oluyor 😊 peygamberimizde yanlış bilmiyorsam kızına sarı giydirdiklerinde çıkarttırıp beyaz giydirmiş temizliği saflığı sembolize ettiği için 😊 bizimde ha li yakınımız var babamızla hatıra için formalı bir takım giyinip foto çektireceğiz ☺️
prensinannesi2024 AsyaCngz55 ayaktaki cnm isimli tulum yaptırıyor ama akşam ziyaret etmeye geldiklerinde giydir cem
prensinannesi2024 gzdehlal-36 çıkışta demi güzel olur baba beyaz giycek ikisinin arkasından çekeceksin
prensinannesi2024 gzdehlal-36 kuzum yaa beyaz düz hiç bişey yok önünde tulum aldım beyaz şapka beyaz eldiven aldım olurmu
gzdehlal-36 prensinannesi2024 olur tabiki neden olmasın dümdüz olmak zorunda değil sade olsun yeter 😊
prensinannesi2024 gzdehlal-36 boyle cnm İçine çıtçıtlı atlet koycam çorap koycam hemşireye verilecek yazacam olur demi
prensinannesi2024 Basakhilal battaniye çorap eldiven şapka Çıtçıtlı atlet değilde incecik bişey giydirip sonra atlet giydiriyorlar ya ondan koymama gerek varmi