edasontr ilk defa kalbını dinlicezz 8+5 gunlukler duyarım demi artık net 🥰 cok heycanlıyım ama sanki duyamıycsm gbide geliyor korkuda var heycanda ☺️🥹🥹 dua edermisinz bana ikisinide duyum 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Gkygz edasontr duyarsın inşallah 🙏 korkma ben de dün duydum hep içimde bir korku vardı çok şükür bir sorun yok
Abdulzade edasontr merhaba canım, bebeği tam göre bildinizmi? Bende 8+1hafta olunca gidicem. Bebeği tam göre bildinmi yani ellerini ayaklarını falan🥹
Abdulzade edasontr ayy duyğulandım yaa🥹🥹🥹 Maşallah Maşallahh❤️❤️ şimdi benim bebişimde böylemi gözükecekk yaa🥹🥹❤️❤️❤️❤️
edasontr Abdulzade evet kzum buyuk ihtmal boyle gozukur ama benm dgeri cok belli olmuyor bak onu da atıyım sana buda diger bebegim bu yanmı donmus napmıs blmiyorum anlıyamadım bunda