2_erkekannesi_ Kızlar ikinci gebeliğim , korku heyecan sevinç hepsi bi aradaaa 🌸 Umarım sağ salim bir avazda kucağımıza alırız bebişlerimiziiii 🥰
Kbat92 2_erkekannesi_ amin :) uygulamada 30 diyor. Ama 40 hafta doluyormu her gebelıkte bilemiyorum:)
Mehparesultan333 2_erkekannesi_ oluyor ya şu an korkum kızımı bırakıp gidicem ya doğuma hiç gece ayrı kalmadik düşündükçe içim bi tuhaf oluyor 🙁
2_erkekannesi_ Mehparesultan333 aynen öyle canim ya bende oğlumu birakip gidicem sağ salim alalım kucağımıza 🌸