Merhabalar herkese. Yaklaşık 3 saat önce kan kırmızısı renginde kanamam oldu ve duşa attım kendimi baya da geldi. Hemen acile geldik bebek gayet iyi dendi. Alttan muayene yapıldığında ise herhangi bir kanama görülmedi. Neden olabilir bu çok korktum 😢