Premsesko Arkadaşlar 3 gün önce de yemiştim bugünde toz Zahter yedim. Meğer hamilelere önerilmiyormuş kasılmayı arttırıyor rahmi gevşetiyormuş. Çok korkuyorum birşey olur mu ?
Mucizeeeee1 Olsa simdiye kasilmalariniz olurdu zaten oyle bir iki seferden bisey olmaz heralde icinizi ferah tutup uyuyun bence herkes biraz kasilma yasiyor zaten ara ara
svgkrtozdmr Premsesko demek ki zararli denen seyler de asiri tuketilmedikce zararli olmuyor, icinizi ferah tutun. Allah’ ın izniyle bisey olmaz 🥰
Birce_19 Abartılı yemedikçe birşey olacağını düşünmüyorum ben. Mesela maydanozda düşüge neden olur diyorlar ama ben salatalara katıyorum.. Sonuçta demet demet yemiyorum.
svgkrtozdmr Birce_19 bunu ilk kez sizden duyuyorum, kac kez geldim gittim yedim sukur bisey olmamis ☺😂